Korkusuz gazetesi yazarı Can Ataklı, bugün kaleme aldığı yazısında TRT'nin Rıdvan Dilmen'e vereceği iddia edilen maaşı yazdı. Konuyla ilgili iki tarafın da açıklamasını değerlendiren Ataklı "belli ki açıklamalar birbirinden habersiz yapılmış." dedi.

Ataklı'nın konuyla ilgili yazısından ilgili bölüm şöyle:

TRT de Rıdvan Dilmen de kaş yaparken göz çıkardılar

Rıdvan Dilmen’in TRT’den yıllık 8.5 milyon lira alacağı haberinden neredeyse 5 gün sonra hem TRT hem Rıdvan Dilmen açıklama yaptı.

Ama belli ki açıklamaları birbirlerinden habersiz yapmışlar.

Bu nedenle kaş yaparken göz çıkarmış duruma düşmüşler.

TRT açıklamasında her zamanki gibi “afaki kötü adamlara” karşı ifadeler kullanılmış.

Neymiş; yalan ve iftiraya dayalı haberlerin hedefinde olan Rıdvan Dilmen ve diğer spor yorumcularımızın aldığı ücretlere ilişkin gerçekle uzaktan yakından ilgisi olmayan rakamlar bilinçli olarak gündemde tutularak, TRT’nin kurumsal itibarına zarar vermek isteniyormuş.

Dilmen ve TRT bünyesinde yer alan diğer spor yorumcularının ücretlerine dair ortaya atılan rakamlar asla doğru değilmiş, akıl ve mantık dışıymış, hayal ürünüymüş.

Nedense TRT açıklamasında Rıdvan Dilmen’e verilen para hiç açıklanmamış.

Hani “Bu kurumda kim ne ücret alıyorsa Dilmen’e verilen de odur” diye bir cümle bile yok.

Daha sonra Rıdvan Dilmen’in açıklaması geldi.

O da diyor ki “Üç yıldır program yapıyorum, bir kuruş bile almadım, yine almayacağım, sözleşme bile yapmadık.”

Aferin Rıdvan Dilmen’e..

Ne kadar vatansever değil mi?

NTV’den yılda 1.6 milyon Dolar alırken sen kalk TRT’ye bedavaya gel. Yahu bunu Bill Gates bile yapmaz.

Enayi mi?

Ama biz yeriz.

Öyle sanıyorlar daha doğrusu.