• BIST 106.239
  • Altın 160,342
  • Dolar 3,8713
  • Euro 4,5671
  • İstanbul 11 °C
  • Ankara 3 °C

Ciner grubundan o habere yalanlama

Ciner grubundan o habere yalanlama
Ciner Grubu Hukuk Müşavirliği "Taraf'ın gerçek dışı haberi" başlıklı bir açıklama yaptı.

Taraf'ın haberinde TMSF'nin, ihalesiz olarak 402 milyon dolara Ciner Grubu'na sattığı Show TV'de satış bedelinden düşülen 305 milyon dolarlık "borç listesinde", Saba Tümer'e 3.7 milyon liralık ödeme yapıldığı; ancak Tümer'in bu parayı almadığı ileri sürülmüştü.

Ciner Grubu açıklamasında şunları kaydetti:

"Taraf Gazetesi'nde yayınlanmış olan Hüseyin Özay imzalı, Show TV ile Saba Tümer'i konu alan haber tümüyle gerçek dışıdır, asparagas gazeteciliğinin yeni bir örneğini oluşturmaktadır. Saba Tümer'e mevcut protokol hükümleri dahilinde Show Tv tarafından ödemeleri gerçekleştirilmiştir, gecikmiş herhangi bir ödemesi bulunmamaktadır.

Söz konusu haber, öncekiler gibi maksatlı ve kamuoyunu yanıltmaya yöneliktir.

Doğru bilgilenmeyi teminen, kamuoyuna saygıyla duyurulur.

Ciner Grubu Hukuk Müşavirliği"

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2017 Gerçek Gündem | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.