• BIST 106.239
  • Altın 161,321
  • Dolar 3,8713
  • Euro 4,5671
  • İstanbul 16 °C
  • Ankara 13 °C

3.7 milyon dolar sır oldu

3.7 milyon dolar sır oldu
Kayıtlarda Ciner’e satılan Show TV’den 3.7 milyon aldığı görünen Saba Tümer ‘Parayı almadım’ dedi. Kimin aldığı ise belirsiz...

HÜSEYİN ÖZAY - Taraf / TMSF’nin, ihalesiz olarak 402 milyon dolara Ciner Grubu’na sattığı Show TV ile ilgili iddiaların ardı arkası kesilmiyor. Show TV’nin satışına şimdi de “Bayan Kahkaha” gölgesi düştü. Ciner Grubu’nun, kanalın satış bedelinden düştüğü 305 milyon dolarlık “borç listesinde”, Saba Tümer’e 3.7 milyon liralık ödeme yapıldığı bilgisi yer aldı. Ancak, Saba Tümer kendisine hiçbir ödeme yapılmadığını söyledi. Dolayısıyla, listede yer alan Saba Tümer’e yapılan ödemenin fiktif olduğu ortaya çıktı. Bu durum, Show TV’nin satışına yönelik soru işaretlerini arttırdı.

TMSF, Çukurova Grubu’nun İnterbank’tan kaynaklanan borçları nedeniyle Show TV’ye geçen mayısta el koydu. Kanal jet hızıyla, el konulmasından yaklaşık 15 gün sonra, Ciner Grubu’na ihalesiz olarak 402 milyon dolara satıldı. Ancak Ciner, TMSF’ye bu kadar ödeme yapmadı. Kanalın 305 milyon dolarlık borcunu üstlenen Ciner, TMSF’ye ise sadece 97 milyon dolarlık bir ödeme yaptı. Geri kalan 305 milyon dolarlık borç ise TMSF’ye sunularak ödendiği belirtildi.

BAYAN KAHKAHA DA VARDI

Listede, TV8’in patronu Acun Ilıcalı başta olmak üzere, birçok yapım şirketine ödeme yapıldığına yönelik bilgiler yer alıyor. Listede, sürpriz olarak Show TV’de el konulmadan önce program yapan ve kamuoyunda bayan kahkaha olarak bilinen Saba Tümer’e de 3.7 milyon liralık bir ödeme yapıldığına yönelik not yer aldı. Taraf’ın daha önce sayfalarına taşıdığı Saba Tümer’e yapıldığı öne sürülen 3.7 milyon liralık ödeme ile ilgili sürpriz bir gelişme oldu. Söz konusu parayı Tümer’in almadığı ortaya çıktı. Saba Tümer de, konuyla ilgili olarak Taraf’a yaptığı açıklamada, kanala el konulma aşamasında sözleşmesinin de sonuna geldiğini hatırlatarak; dolayısıyla bir tazminat hakkının olmadığını ve kanaldan ayrılmasının ardından da kendisine bir ödeme yapılmadığını söyledi. Saba Tümer, TMSF ve Ciner Grubu arasında hazırlandığı öne sürülen listeden de haberi olmadığını bildirdi.

305 MİLYONLUK ŞÜPHE

Saba Tümer ile ilgili yaşanan gelişme, Show TV’nin satışı ile ilgili soru işaretlerinin artmasına yol açtı. Bu kapsamda, Ciner Grubu tarafından üstlenilen 305 milyon dolarlık borcun da ne kadarının ödendiği tartışma konusu oldu. Bu durum TMSF yönetimini de zor durumda bıraktı. Öte yandan kanalın küçük hissedarı Erol Aksoy, kanalın satışının iptal edilmesi için dava açmıştı. Söz konusu dava ise halen devam ediyor.

ALO FATİH KASEDİ İLE GÜNDEME GELMİŞTİ

Seçimler öncesinde yayınlanan Başbakan Erdoğan ile Ciner Grubu üst düzey yöneticisi Fatih Saraç arasında geçtiği öne sürülen ses kaydında ise, Başbakan Erdoğan; Saba Tümer ile Yaşar Nuri Öztürk’ün programını eleştirmişti. Hatta ses kaydında, Fatih Saraç’ın, “gereğini yapacağım efendim” şeklindeki sözleri uzun süre tartışma konusu olmuştu. Bu süreçte, Saba Tümer’in programı yayından kaldırıldı.


  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2017 Gerçek Gündem | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.